tirsdag 10. november 2009

Bursdag med mere

Innimellom er det vanskelig å finne på tittel på et blogginnlegg... Dagens forsøk ble jo knallbra! :P
Ja, ja. I dag er det i allefall min kjære husbonds bursdag! 38 år har han rukket å bli :) Dagen har blitt feiret med at vi spiste ute sammen med mødrene våre. Pappa er på jobb, så han fikk dessverre ikke til å bli med.

Tidligere i dag snakket jeg med en journalist fra lokalavisa (http://www.verdalingen.no/). Hun tok bilde av meg med diktboka også. Så om noen dager blir jeg aviskjendis ;) Spennende! Har fått mange positive tilbakemeldinger på diktene mine. Likevel er det litt skremmende å gi så mye av seg selv, og gjøre seg så sårbar... Men jeg er sikker på at jeg har valgt ut de riktige diktene, og at det var rett av meg å gi ut "Fra hjertet" akkurat nå. Så mest har jeg en god følelse.

Som jeg skrev om i bloggen i går, så har jeg gått til innkjøp av Fimo-leire og kjevle. Kjøpte også nåler som kan limes på forskjellig. Resultatet i går kveld ble en hjerte-pyntenål. Syns den ble litt søt, jeg da.


1 kommentar:

Anne-Lill sa...

Søt lita nål det der. :)

Gleder meg til dere kommer på besøk til oss neste helg. Da skal jeg endelig få kjøpt boka di. :)