tirsdag 4. november 2014

Min mandag.

Min mandag har vært variert. Nå har det riktignok akkurat tippet over til tirsdag, men skitt au ;)
I formiddag var jeg ute på tur. Da tok jeg bilde av noen av rognene jeg gikk forbi. Hvis de har rett de som hevder at rogna ikke bærer tyngden to ganger, ja da blir det neimen ikke mye snø i vinter!


En del av ettermiddagen gikk med til hvile med TV, te og (hold deg fast!) strikking :)
Strikker snurrestrømper i petrolfarget Sterk.


Og så, til slutt, i kveld var jeg på korøvelse. Det nærmer seg jul og vi øver blant annet på Hallelujakoret fra Händels Messias. Det er gøy å synge, det!


Og om ikke tittelen får det til å ringe en gjenkjennende bjelle hos deg, så kan du ta en titt på denne videoen på Youtube, Ikke akkurat sånn vi fremfører den, da ;) Men du får et visst innblikk i hva det er vi øver på.

Ingen kommentarer: