tirsdag 22. september 2015

Fire tuer og sju par lugger.

Kopptuen jeg skrev om i forrige blogginnlegg er ferdig. Det er også de andre tre som skal bli en del av gaven. Da jeg tok bildet tidligere i dag, var riktignok ikke den siste helt ferdig, men det er den nå :)

Tuene er dobbelt så lange som det ser ut som på bildet. Jeg syns det er kjekt å ha dem litt lange, så de f.eks. kan brettes dobbelt om ønskelig.

På de tre med hjerter er resten som du ikke ser glattstrikk med rillestrikk-kant rundt. Den lyselilla er striper i rett- og vrangstrikk hele veien bortsett fra rillekanten oppe og nede.


Ellers så har jeg pakket inn sju par lugger i dag.


De er nå klare til å sendes til Frelsesarmeen og Familien sin aksjon "Sokker som varmer".


Så nå får sju mennesker varme føtter. Det er godt å tenke på!

1 kommentar:

Oddbjørg sa...

Kjøkkenklutene ble skikkelig fine med hjerte på!
Sokkene vil gi varme til mennesker som trenger litt ekstra. Et godt tiltak. Jeg har også noen få par til denne aksjonen.