søndag 6. september 2015

Strikkehvile.

Jeg har tilbragt mye av helga på Kristen sang- og musikkfestival (krismus.no).
Det har vært både godt og givende på flere vis, men jammen blir man sliten likevel. Så i kveld har jeg begynt på et nytt strikkeprosjekt. Hviler med det, jeg.


Det skal bli en lysebrun/beige Marius-lue med lilla mønster. Kombinasjonen "oppdaget" jeg da jeg strikket på dette teppet og hadde lilla maskemarkør. Snedig det der, hvordan man kan se farger sammen et sted og så finne ut at de hadde passet i et strikkeprosjekt. Det trenger ikke være farger man ville satt sammen i utgangspunktet heller. Ikke det at det ikke blir fint, men man har nå en tendens til å velge mye de samme fargene og sammensetningene. I hvert fall er det sånn med meg. Da er det kjekt å oppdage og prøve ut noe nytt!

Ingen kommentarer: