tirsdag 29. september 2015

Prikkesyken.

Jeg har visst fått prikkesyken ;) Jeg har i hvert fall fått litt dilla på å lage prikkedekor med porselensmaling. Foreløpig har jeg bare dekorert kopper. Men hvem vet, plutselig dukker det kanskje opp noe annet med prikker på også :)

Fra før har jeg laget en kopp med hjerte på og en med navnet mitt på.

I går lagde jeg en kopp med hjerte av mørkeblå, lyseblå og sølvfargede prikker,


en kopp med hjerte av røde, rosa og sølvfargede prikker,


og en kopp med ei sol av gule, orange og gullfargede prikker.


Koser meg med sånne kreative puslerier, jeg. Ikke umulig at noen får prikkete julegave av oss i år :)

6 kommentarer:

Berit sa...

Kjempefint, det ble en flott effekt med de prikkene :)

Flowermouse Design ❀ Lone sa...

Så flott det er. En liten prikk og masser av dem blir et kunstverk. Godt gjort å få det så fint!!

Eli Kristin Magnussen sa...

Kjekt med prikker da! Flotte kopper! :) Jeg har faktisk bestilt porselenskopper slik at de yngste barna skal få ta seg ut med tusjer og kos :) Begynner å sige inn i litt julegavemodus.

Har faktisk også den Klompelompe-boka på veg til meg. Ser du holder på med et prosjekt til deg selv fra den. Utrolig mye fint, måtte bare ha den. Gleder meg til å se alle de fine oppskriftene.

Nyt dagen! :)

Oddbjørg sa...

Koselige krus med prikker på!

Lisbeth sa...

Koselige😀

Elisabeth, innerst i veien sa...

Det var skikkelig kult!