søndag 9. oktober 2016

Høst og nisselue

I går ble det omsider høst på lysfatet vårt også. Ikke så fancy ordnet, men jeg syns det ble fint, jeg.


Vi har til og med en gullrev ;) 


På strikkefronten, så er jeg akkurat ferdig med en nisselue i str. 3-6 år. Det vil si, helt ferdig er den ikke, for den mangler dusk. Men det kommer, det kommer. Oppskriften fant jeg her, og den er strikket i Smart.


Nå er jeg i gang med en blå variant i samme størrelse. Denne gangen bruker jeg Falk kjøpt på salg til 20 kroner nøstet. Ikke dumt når man kan få en veldig fin lue til rundt 50-lappen, vel?

Til slutt i dette innlegget, en Pondus-stripe. Jeg syns høsten er en kjempefin tid. På det punktet er visst ikke jeg og Pondus helt enige ;)

1 kommentar:

Lisbeth sa...

Fint å lage til noen lysfat😊. Jeg har fått laget meg et lysfat i et gammelt trau. Fin lue, kjapp og enkel strikk😊