mandag 24. august 2009

Jeg er en velsignet kvinne!

Jeg hadde invitert mange gode venner til å feire 30årsdagen min den 22. august. Og de aller fleste takket ja :) Sjokket etter bilulykken gjorde at jeg gikk litt i ørska noen dager. Derfor følte jeg at jeg var litt på etterskudd med festforberedelsene. Men jeg kom i mål, med god hjelp. Det var bare ja å få når jeg spurte folk om å ta med kake f.eks. Bordkortene laget jeg selv. De bar preg av at det er en strikkedame som har fylt år ;)





Du kan tro det tok sin tid å lage over 40 sånne små garnnøster blant annet... Lurte en stund på hva jeg hadde begitt meg ut på, gitt. Damene fikk rødt nøste, og mennene lilla nøste. Dermed matchet bordkortene lilla lys og servietter, samt røde stoler.

På selve dagen dro jeg og Ole Gunnar til Levanger sånn at vi var der i 14tida. Selskapet skulle begynne kl. 18. Og vi trengte hvert ett minutt. Utrolig hvor mye som må ordnes selv om man inviterer på "bare" kaker og kaffe.

Så begynte gjestene å komme, og praten gikk. Det var godt å høre. Jeg hadde med vilje ordnet det sånn at folk ble sittende sammen med både kjente og ukjente. Det ble rett og slett en flott bursdagsfeiring med sang av strengemusikken, taler, konkurranse, god mat og masse gaver. En av gjestene hadde til og med skrevet sang til meg. Da fikk jeg klump i halsen og ble blank i øynene, da!

I forhold til gaveønsker, så hadde jeg skrevet ønskeliste, jeg da. Tenkte det kanskje var litt barnslig, men folk satte pris på den. Blant ønskene var sånne krus og asjetter






Ellers fikk jeg flere gavekort på Magneten (et kjøpesenter i Levanger), gavekort på Black Design, gavekort på Glitter, blomster, bøker, glassfat, lys og mye, mye mer. Ble helt overveldet av alle gavene og de flotte talene og sangen, jeg! Jeg er i sannhet en velsignet kvinne som har så mange fantastiske venner!

1 kommentar:

Hanne sa...

Koselig å lese at du hadde en fin bursdagsfeiring Line, med tanke på den stygge ulykken familien din har vært utsatt for, for kort tid siden.