lørdag 1. august 2009

Noen sommertanker

De siste dagene har gått med til litt av hvert. På torsdag og i går var jeg på jobb på Frelsesarmeen. I og med at det er martna i Levanger, så hadde vi åpent hus og solgte kaffe og vafler. I går var også armeen på scenen på torget og sang. Vi fikk med oss forsterkninger fra Mosvik, Hommelvik og Trondheim, så til sammen ble vi ca. 20 stk. som spilte og sang om Jesus. Altså, nå er det en del krefter som jobber for å omtrent avkristne Norge. Og her står vi og synger frimodig og fritt om Jesus, midt på byens torg foran masse mennesker :) Me like!

Ellers da, så har jeg vært litt sånn smådeprimert i det siste. Vet ikke helt hva som gjorde det, men jeg gikk på en skikkelig smell sånn i midten av juli, og har ikke kommet meg helt etter den ennå. Da er det ekstra godt å ha gode venner. Min aller beste venn er Ole Gunnar. I tillegg er jeg så kjempeheldig at jeg har noen nære venner som kan få vite mer enn andre. Mennesker som jeg føler meg helt trygg på at aldri forteller videre noe av det jeg betror dem. Mennesker som jeg kan dele latter og glede med, men også tårer og sorg. En klok person har engang sagt at en venn er en som kjenner deg, men elsker deg likevel. Og det er akkurat sånn det er! En ekte venn er en som er der i tykt og tynt. Gode venner fryder seg over hverandres medgang og trøster og støtter i motgang.
Jeg håper du også har minst en ekte, god venn!

Ingen kommentarer: