søndag 9. august 2009

Tiden flyr!

Innimellom går tida veldig fort. Nå har det gått over ei uke siden siste innlegg her i bloggen...

På torsdag var det øvelse i strengemusikken. Vi var ikke så mange, men det var kjekt å begynne på igjen. Trivelig å møtes, dele Guds ord, synge og spille sammen. Strengemusikken har flere "oppdrag" utover høsten og førjulsvinteren. Da er det ekstra viktig og godt at vi har øvelser jevnlig.




Fredag feiret jeg og min kjære Ole Gunnar 5 års bryllupsdag. Helt utrolig at det allerede har gått 5 år...! Håper at vi får dele maaaange flere år :)
Dagen ble feiret med middag på restaurant, festmøte på Frelsesarmeen og begynnelsen på elevstevne på Bakketun folkehøgskole.

Elevstevne, ja. Jeg er femårsjubilant i år. Og Ole Gunnar jobbet på kjøkkenet mens jeg gikk der. Det var veldig trivelig å treffe igjen medelever! Bare så synd at vi ble ganske få fra kullet mitt. Skulle gjerne vært mange flere!

Ellers, så holder jeg på med et veldig spennende prosjekt! Det er helt i startfasen, men det ser spennende og lovende ut. Nå kan du lure nå... ;) Skal fortelle mer senere.

Og så nærmer det seg - i morgen fyller jeg sannelig 30 år!

1 kommentar:

Hanne sa...

Gratulerer med overstått bryllupsdag, og 30års dag i dag :) Blir spennende å høre hva ditt nye prosjekt går ut på :) Ønsker deg en fortreffelig dag :)